אביתר777777777777777
New member
בינינו: אם תשווה הסיטארו ל-NL
תקבל בחילה אמיתית מהמאן. אין לך מושג איזה הבדל עצום קיים ביניהם. כמעט הכל שונה, חוץ מלוח שעונים דומה. אני חוזר שוב ושוב: הסיטארו הרבה יותר זריז והרבה יותר נוח לנהיגה. ההבדל הגדול הוא בעליות ובסיבובים. למרצדס יש מתלים יחודיים רק לה. לא לחינם עולה הסיטארו פי 1.5 מהמאן. הוא אולי עולה פי 1.5 אבל שווה פי 3. נהגתי בחו"ל על שנייהם: קיים הבדל של שמיים (הסיטארו) וארץ (ה- NL) המרצדס הרבה יותר מתקדם. קח את הטראווגו: יש משהו שדומה לו ? יש מרכב דומה? יש מתלים דומים? יש אמינות דומה ? חלום בהקיץ. יקח למאן עוד 30 שנה להגיע לרמה של מרצדס. ואתה יודע מצויין שאילולא השביתו את ה- O305 הגרמניות ממודל 73, הן יכלו לנסוע מצויין גם היום אחרי 32 שנה ! אין למאן יכולת כזו וזו עובדה.
בינינו: אם תשווה הסיטארו ל-NLאני לא מקיא מאף אוטובוס!!!
רק מפרייבטים ובעיקר מ-Vans ומוניות שירות!!! כן, גם מרצדס ספרינטר...
תקבל בחילה אמיתית מהמאן. אין לך מושג איזה הבדל עצום קיים ביניהם. כמעט הכל שונה, חוץ מלוח שעונים דומה. אני חוזר שוב ושוב: הסיטארו הרבה יותר זריז והרבה יותר נוח לנהיגה. ההבדל הגדול הוא בעליות ובסיבובים. למרצדס יש מתלים יחודיים רק לה. לא לחינם עולה הסיטארו פי 1.5 מהמאן. הוא אולי עולה פי 1.5 אבל שווה פי 3. נהגתי בחו"ל על שנייהם: קיים הבדל של שמיים (הסיטארו) וארץ (ה- NL) המרצדס הרבה יותר מתקדם. קח את הטראווגו: יש משהו שדומה לו ? יש מרכב דומה? יש מתלים דומים? יש אמינות דומה ? חלום בהקיץ. יקח למאן עוד 30 שנה להגיע לרמה של מרצדס. ואתה יודע מצויין שאילולא השביתו את ה- O305 הגרמניות ממודל 73, הן יכלו לנסוע מצויין גם היום אחרי 32 שנה ! אין למאן יכולת כזו וזו עובדה.