לצד=לצאת
לצד=לצאתלהפך
דווקא נהגים אוהבים לצד ביחד , כי הם יודעים שתיהיה להם פחות עבודה .
לצד=לצאתלהפך
דווקא נהגים אוהבים לצד ביחד , כי הם יודעים שתיהיה להם פחות עבודה .
אז בואו נבטל את הכרטוס המשותף ל90 דקותהרפורמה הוכתרה ככישלון עוד לפני שהתחילו בה
אז קשה לי להתרשם מהכתבות האלה. ובוצעו כמה בדיקות הזויות למדי כדי "להוכיח" שהיא כשלה כבר בימים הראשונים להפעלתה וגם אחר כך. יש בה בעיות, לא הכל מושלם, בלא מעט מהדברים עשו חצי עבודה, אבל המצב לא *כזה* שחור וחלק מ 200 מליון השקלים האלה בכלל קשורים לרפורמת הכרטוס (שהיתה מוצלחת מאוד). אז סליחה שאני לא מאמינה לכל מה שכתוב שם.
מה מוצלח במהפכת הכרטוס?הרפורמה הוכתרה ככישלון עוד לפני שהתחילו בה
אז קשה לי להתרשם מהכתבות האלה. ובוצעו כמה בדיקות הזויות למדי כדי "להוכיח" שהיא כשלה כבר בימים הראשונים להפעלתה וגם אחר כך. יש בה בעיות, לא הכל מושלם, בלא מעט מהדברים עשו חצי עבודה, אבל המצב לא *כזה* שחור וחלק מ 200 מליון השקלים האלה בכלל קשורים לרפורמת הכרטוס (שהיתה מוצלחת מאוד). אז סליחה שאני לא מאמינה לכל מה שכתוב שם.
אפשר לטעון רב קו בתחנה המרכזית בפ''ת בעמדהמה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
מדהים...אפשר לטעון רב קו בתחנה המרכזית בפ''ת בעמדה
אוטומטית בכרטיס אשראי של חברת קווים, ולפי האתר של דן גם בכל מרכזי השירות של דן כולל בתמח''ת ובמסוף 2000
אני לא בטוח שהמערכת של תיקוף הכרטיסמדהים...
אתה חושב שזה הגיוני? למה בדיוק יש לי אינטרנט אם לא כדי לטעון את הכרטיס שלי? מה יותר מתבקש מזה?
אני מאמין שלאאני לא בטוח שהמערכת של תיקוף הכרטיס
המצויה ליד הנהג מחוברת לאינטרנט ויכולה לראות בכמה כסף הכרטיס נטען באינטרנט. מישהו יודע? פעם חבר שלי אמר לי שהוא חושב שהמערכת ליד הנהג דווקא כן מחוברת לאינטרנט
דוגמה למהפכת כרטוס משמעותית יותרמה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
העיקר שמו שם רב קו......דוגמה למהפכת כרטוס משמעותית יותר
בברלין למשל לא משלמים בעליה לאוטובוס או כניסה לרכבת. נכנסים ישירות וסומכים על הנוסע שישלם (יש מבקרים שמעת לעת בודקים מדגמית בלבד). זו היצה יכולה להיות רפורמה משמעותית. לחלופין כרטוס שחא אצל הנהג. רק היום ראיתי איך קו 501 מתעכב בכחמש דקות (אחרי איחור עצום) בתחנה אחת רק בגלל שהנהג היה עסוק מתוקף תפקידו כקופאי...
ומדוע נוסע ללא רב קו שרכש כרטיס ב- 6.60מה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
עמית ענה על זה בשרשור של הרפורמה בירושליםומדוע נוסע ללא רב קו שרכש כרטיס ב- 6.60
חייב לשלם קנס ולא להמשיך במעבר לקו אחר תמורת אותו תשלום ?
אולי יש סיבה נוספת של עידוד שימוש בתח"צעמית ענה על זה בשרשור של הרפורמה בירושלים
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=158631289
אדרבא, לו ההסדר של 90 דקות היה חל על כל סוגיאולי יש סיבה נוספת של עידוד שימוש בתח"צ
אולי גם הייתה (במקרה או לא) סיבה נוספת: שיותר נוסעים יהיו עם "רב קו" ושזה יגרום להם יותר לנסוע בתחבורה הציבורית, במקום בפרייבטים לעתים קרובות יותר.
ועוד קושיות קצת קטנוניות אבל חשובותמה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
בדן הכל טוב ויפה, עד שאתה מבקש לנסוע לשרוןועוד קושיות קצת קטנוניות אבל חשובות
למה בדן יחסית נוח לעבור עם הרב קו והאחרים לא יכולים להשתמש במערכת שעובדת בצורה דומה ונוחה באופן יחסי? למה באגד צריך להוציא את הכרטיס מהארנק כדי להכניס לתא מסוים והנהג צריך ללחוץ על משהו שיאשר את מעבר הכרטיס? למה בקווים גם הנהג צריך ללחוץ על משהו וגם תמיד יש צליל שנשמע כאילו משהו לא בסדר עם הכרטיס?
אתה לא חייב להוציא את הרב קוועוד קושיות קצת קטנוניות אבל חשובות
למה בדן יחסית נוח לעבור עם הרב קו והאחרים לא יכולים להשתמש במערכת שעובדת בצורה דומה ונוחה באופן יחסי? למה באגד צריך להוציא את הכרטיס מהארנק כדי להכניס לתא מסוים והנהג צריך ללחוץ על משהו שיאשר את מעבר הכרטיס? למה בקווים גם הנהג צריך ללחוץ על משהו וגם תמיד יש צליל שנשמע כאילו משהו לא בסדר עם הכרטיס?
לא רק באגד, גם בחברות אחרות אין צורך להוציאאתה לא חייב להוציא את הרב קו
מהארנק, אני מרגיל את הנוסעים שלי להניח את הארנק / נרתיק צמוד למכשיר ולחכות לאור הירוק. הקורא הוא קורא אלחוטי ולא חייב מגע או כיוון מסוים. (אגד כמובן)
זה לא מושלםמה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
היה צריך להשתמש במודל ההולנדיזה לא מושלם
אבל לפחות אפשר לנסוע בכל המפעילים העיקריים בגוש דן, ויש כרטיסי המשך. לדעתי היה צריך לעשות את זה *לפני* שינוי הקווים, כדי שאנשים יתרגלו לקונספט של החלפת קווים, וגם כדי לא לעשות יותר מדי דברים בבת אחת. וכן, היה צריך ללכת על אחד המודלים האירופאים בהם אתה קונה את הכרטיס לפני העליה לאוטובוס, ומקסימום מחתים אותו בכניסה על השעה (כדי שהכרטיסן יראה מתי עלית על האוטובוס), כשבעלי חופשי חודשי יכולים לעלות בלי החתמה.
מאוד הגיוניהיה צריך להשתמש במודל ההולנדי
בו יש קורא כרטיסים שאתה נדרש לעשות check in ו-check out בכל פעם שאתה עולה ויורד מכלי רכב ואז זה מחשב בכל ירידה את הסכום שצריך להוריד מה"ארנק". ואם אין התאמות (למשל נכנסת פעמיים מבלי לצאת - לבדוק את הפרשי הזמנים ולהתאים). ואם בסוף כל יום אין התאמה (וזה אני בוודאות יודע ) - יורד סכום קנס של 20 אירו לדעתי מהארנק. בכל מקרה, גם אם משתמשים במודל אחר (נניח כמו בפראג או רומא), שבו יש רק קורא כרטיסים (שם זה נייר עדיין שמחתימים ) אז עדיין - לאפשר זאת ולמנוע בזבוז זמן אווילי מול הנהג. באמסטרדם ניתן גם לטעון את הכרטיס באינטרנט (לדעתי גם אישי וגם אנונימי) בחוזה שרוצים. וכמובן להתקין קוראי כרטיסים כאלו בכמות גדולה בכל כלי רכב (ולא רק בדלתות הכניסה והיציאה כי אם גם לפחות עוד שניים (ארבעה במפרקיות)).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.