פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

Dannycom

New member
נתת את התשובה
כרגע אנחנו מגבשים את עמדתנו
דברים כאלה אנחנו מעדיפים לעשות בשיתוף עם "הפורום הירוק" שמייצג את ועדי השכונות של תל אביב. יו"ר ועדת התחבורה תומכת ברפורמה ואפשר להסביר את שני הצדדים של המטבע. אני אישית לא אוהב את החזרת קו 9 למסלול הקודם אבל צריך לראות בשטח מה הביקוש של הקו הזה לכיוון עזריאלי (במבט ראשון נראה היה שיש ביקוש) ואז להביא הוכחות כדי לשנות את העמדה. בכל מקרה כנראה צפויה לנו פגישה עם אנשי משרד התחבורה לפני השינויים ואז ננסה להעלות את כל הנושאים.
 

easylivin

New member
כרגע אנחנו מגבשים את עמדתנו
דברים כאלה אנחנו מעדיפים לעשות בשיתוף עם "הפורום הירוק" שמייצג את ועדי השכונות של תל אביב. יו"ר ועדת התחבורה תומכת ברפורמה ואפשר להסביר את שני הצדדים של המטבע. אני אישית לא אוהב את החזרת קו 9 למסלול הקודם אבל צריך לראות בשטח מה הביקוש של הקו הזה לכיוון עזריאלי (במבט ראשון נראה היה שיש ביקוש) ואז להביא הוכחות כדי לשנות את העמדה. בכל מקרה כנראה צפויה לנו פגישה עם אנשי משרד התחבורה לפני השינויים ואז ננסה להעלות את כל הנושאים.
אציין שגם מנסיני יש ביקוש
לנסיעות מ/אל אזור הקרייה ועזריאלי בקו 9 החדש, בעיקר מאזור דרום-מזרח תל אביב (הטייסים). ראיתי לא מעט אנשים (ביניהם חיילים) שעלו לאוטובוס בתחנה של עזריאלי.
 

easylivin

New member
אציין שגם מנסיני יש ביקוש
לנסיעות מ/אל אזור הקרייה ועזריאלי בקו 9 החדש, בעיקר מאזור דרום-מזרח תל אביב (הטייסים). ראיתי לא מעט אנשים (ביניהם חיילים) שעלו לאוטובוס בתחנה של עזריאלי.
הבהרה: הכוונה הייתה לעולים לכיוון דרום
בשעות הערב.
 

ElFabuloso

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
לא הרגו מספיק את 61???
עכשיו רוצים גם לנעוץ בגופה שלו עוד סכין? להחזיר אותו לירדן - אחלה, מעולה, מברך! אבל למה להשאיר את המסלול הנוכחי שלו שעושה עיקוף וסיבוב בכל רמת גן? הוספתם לו את הרחוב הכי עמוס בשעות הבוקר עכשיו גם. לפחות תוציאו אותו מבן גוריון והרא"ה כתגובה! מישהו שם חושב בכלל על הדברים האלה? צריך להפגין בנושא הזה. טיפשים.
 

ElFabuloso

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
אגב תהייה נוספת
אם קו 67 חוזר למתכונת הקודמת זה אומר שהתדירות שלו תחזור לתדירות הקודמת? ומה עם קווים 33 ו-65? האחד, נוצר בין השאר לפצות על חסרונו של 67 בחלק מהתחנות בדרום ר"ג. השני, הוסט לקניון איילון כדי לכפר על שינוי התחנות של קו 67 בדרך לקניון איילון. כ"כ הרבה דרכים להגיע לקניון איילון מאותו איזור, נראה לי קצת מיותר בזמן שיש איזורים שלמים שבכלל לא מחוברים (כל מה שלא מרכז בר"ג, לפ"ת למשל!)
 

טוקבק11

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
תיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
 
תיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
במקרה כזה, ניתן לקנות את הכרטיס החכם
האנונימי אצל הנהג, בעלות חד פעמית של 5 שקלים, ומספיק להטעין עליו 2 נסיעות שמקנות גם כרטיס מעבר.
 

טוקבק11

New member
במקרה כזה, ניתן לקנות את הכרטיס החכם
האנונימי אצל הנהג, בעלות חד פעמית של 5 שקלים, ומספיק להטעין עליו 2 נסיעות שמקנות גם כרטיס מעבר.
מה הקטע שחייבים להטעין אותו ב-X כסף?
עדיין אין היגיון בשיטה הדבילית הזאת, סתם מקשים את החיים למי שאין רב קו או ששכח להטעין את הרב קו ב-12.8 ש"ח. מה הבעיה לשלם 6.4 ש"ח ולקבל כרטיס נייר שיתווסף עליו המשפט "תוקף כרטיס זה 90 דקות למעבר חופשי בין קווים החל מהשעה-XXXX, עד לשעה YYYY"
 
מה הקטע שחייבים להטעין אותו ב-X כסף?
עדיין אין היגיון בשיטה הדבילית הזאת, סתם מקשים את החיים למי שאין רב קו או ששכח להטעין את הרב קו ב-12.8 ש"ח. מה הבעיה לשלם 6.4 ש"ח ולקבל כרטיס נייר שיתווסף עליו המשפט "תוקף כרטיס זה 90 דקות למעבר חופשי בין קווים החל מהשעה-XXXX, עד לשעה YYYY"
זה נכון שזה היה יכול להיות יותר נוח ככה..
אבל זה גם לא כזה נורא, זה רק 2 נסיעות.. אפשר לנצל אותם במכה אחת אם נוסעים 2 אנשים (גם בכרטיס חכם אחד), או לנצל את את הנסיעה השניה בחזור..
 
תיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
מי שאין לו רב קו לא נפגע מכך
מי שאין לו רב קו לא נפגע מכך כי הוא פעם אחת משלם אולי פעמיים. אם הוא נוסע יותר שייגש ויעשה רב קו. אני לדוגמא לא נוסע כמעט באוטובוסים במרכז. אם אני אצטרך לנסוע יותר, אטעין רב קו לאזור המרכז. עד אז הוצאה של אולי 6.4 היא לא פגיעה משמעותית.
 

amit1270

New member
תיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
השיטה דווקא נכונה. הבעיה היא כפי שציינת
בחוסר האפשרות לעשות החלפות חופשיות בכרטיס חד-פעמי. הסיבה לכך היא שעם כרטיס נייר אין אפשרות להתחשבן בין המפעילים בהעדר מסלקה משותפת. אין לי מושג למה אין עדיין מסלקה משותפת,כמו גם רשות תח"צ מטרופולינית ועוד לא מעט דברים בסיסיים.
 

Rubim88

New member
השיטה דווקא נכונה. הבעיה היא כפי שציינת
בחוסר האפשרות לעשות החלפות חופשיות בכרטיס חד-פעמי. הסיבה לכך היא שעם כרטיס נייר אין אפשרות להתחשבן בין המפעילים בהעדר מסלקה משותפת. אין לי מושג למה אין עדיין מסלקה משותפת,כמו גם רשות תח"צ מטרופולינית ועוד לא מעט דברים בסיסיים.
גם המסלקה בכלל לא נחוצה..
הבסיס הוא רשות התח"צ.
 

אוהד11

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
החזרת 67 למסלולו הקודם תיתן מענה לנסיעת קו
אחד לכל אורך רחוב הירדן והמשכו מעבר לאלוף שדה
 

טוקבק11

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
קו 6 בבת ים שונה כנראה
מהמרינה נוסע בבן גוריון עד יוספטל, ואז עולה ליוספטל, בלפור, יצחק שדה והמסלול הרגיל. יוספטל במקום נורדאו.
 
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
קו 43 בבת ים
האם בשינוי הנוכחי הוא ימשיך לעבור בקק"ל לצומת חולון?? תודה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה