נתת את התשובההתכוונתי למכתב שיפרט את *כל* הטענות המוצדקות
הרבות שהועלו כאן ובבלוג של "תחבורה בדרך שלנו".
נתת את התשובההתכוונתי למכתב שיפרט את *כל* הטענות המוצדקות
הרבות שהועלו כאן ובבלוג של "תחבורה בדרך שלנו".
כרגע אנחנו מגבשים את עמדתנונתת את התשובה
כרגע אנחנו מגבשים את עמדתנו
דברים כאלה אנחנו מעדיפים לעשות בשיתוף עם "הפורום הירוק" שמייצג את ועדי השכונות של תל אביב. יו"ר ועדת התחבורה תומכת ברפורמה ואפשר להסביר את שני הצדדים של המטבע. אני אישית לא אוהב את החזרת קו 9 למסלול הקודם אבל צריך לראות בשטח מה הביקוש של הקו הזה לכיוון עזריאלי (במבט ראשון נראה היה שיש ביקוש) ואז להביא הוכחות כדי לשנות את העמדה. בכל מקרה כנראה צפויה לנו פגישה עם אנשי משרד התחבורה לפני השינויים ואז ננסה להעלות את כל הנושאים.
הבהרה: הכוונה הייתה לעולים לכיוון דרוםאציין שגם מנסיני יש ביקוש
לנסיעות מ/אל אזור הקרייה ועזריאלי בקו 9 החדש, בעיקר מאזור דרום-מזרח תל אביב (הטייסים). ראיתי לא מעט אנשים (ביניהם חיילים) שעלו לאוטובוס בתחנה של עזריאלי.
לא הרגו מספיק את 61???פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
אגב תהייה נוספתפרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
תיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצתפרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
במקרה כזה, ניתן לקנות את הכרטיס החכםתיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
מה הקטע שחייבים להטעין אותו ב-X כסף?במקרה כזה, ניתן לקנות את הכרטיס החכם
האנונימי אצל הנהג, בעלות חד פעמית של 5 שקלים, ומספיק להטעין עליו 2 נסיעות שמקנות גם כרטיס מעבר.
זה נכון שזה היה יכול להיות יותר נוח ככה..מה הקטע שחייבים להטעין אותו ב-X כסף?
עדיין אין היגיון בשיטה הדבילית הזאת, סתם מקשים את החיים למי שאין רב קו או ששכח להטעין את הרב קו ב-12.8 ש"ח. מה הבעיה לשלם 6.4 ש"ח ולקבל כרטיס נייר שיתווסף עליו המשפט "תוקף כרטיס זה 90 דקות למעבר חופשי בין קווים החל מהשעה-XXXX, עד לשעה YYYY"
מי שאין לו רב קו לא נפגע מכךתיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
השיטה דווקא נכונה. הבעיה היא כפי שציינתתיקון לא חשוב- שישנו את שיטת ה-90 דק' המושמצת
זה די רע שרק מי שיש לו רב קו טעון יכול לממש את ההחלפה. מה עם מי שבד"כ לא נוסע בתחבורה ציבורית? אנשים שלא מהמרכז שבאיזורם משתמשים ברכב פרטי ואין ברשותם רב קו? תיירים? צריך את ההחלפה לבצע דרך כרטיס נסיעה בודד, ללא קשר לרב קו.
גם המסלקה בכלל לא נחוצה..השיטה דווקא נכונה. הבעיה היא כפי שציינת
בחוסר האפשרות לעשות החלפות חופשיות בכרטיס חד-פעמי. הסיבה לכך היא שעם כרטיס נייר אין אפשרות להתחשבן בין המפעילים בהעדר מסלקה משותפת. אין לי מושג למה אין עדיין מסלקה משותפת,כמו גם רשות תח"צ מטרופולינית ועוד לא מעט דברים בסיסיים.
החזרת 67 למסלולו הקודם תיתן מענה לנסיעת קופרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
האם זה אומר שהתחנה שהייתה בשדרות י-םהחזרת 67 למסלולו הקודם תיתן מענה לנסיעת קו
אחד לכל אורך רחוב הירדן והמשכו מעבר לאלוף שדה
67 מעולם לא נסע לכל אורך רחוב הירדןהחזרת 67 למסלולו הקודם תיתן מענה לנסיעת קו
אחד לכל אורך רחוב הירדן והמשכו מעבר לאלוף שדה
קו 6 בבת ים שונה כנראהפרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
הכניסה של 6 לנורדאו בדרכו למרינה מיותרתקו 6 בבת ים שונה כנראה
מהמרינה נוסע בבן גוריון עד יוספטל, ואז עולה ליוספטל, בלפור, יצחק שדה והמסלול הרגיל. יוספטל במקום נורדאו.
בגלל זה האריכו אותו ליוספטלהכניסה של 6 לנורדאו בדרכו למרינה מיותרת
קו 43 בבת יםפרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.