באתר החדש יש פרטים על הקו האדום המכיןאתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
בשביל מה?באתר החדש יש פרטים על הקו האדום המכין
מסלול, תדירות ודרכי תשלום.
אין פרטים על תאריך ההפעלה ועל השינויים הצפויים בעקבות ההפעלה.
באתר גם מופיע במפורש שתאריך ההפעלה של קו הרק"ל האדום יהיה בשנת 2020.
אחרי שקו הרק"ל יפעל יהיה אפשר להשתמשבשביל מה?
לא חבל על הכסף הרי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים עד שזה יהיה מוכן למה לבנות פרוייקט שיהיה מיותר לאחר שהקו יהיה מוכן? ולפי הניסיון עם המטרונית גם זה לא ייקח להם מעט זמן או מעט כסף...
אבל מה עם לוחות הזמנים...אחרי שקו הרק"ל יפעל יהיה אפשר להשתמש
באוטובוסי ה-BRT בקווים אחרים - BRT השרון, הקו הכחול או הקו הכתום למשל או אפילו להעבירם לחיפה, כך שהאוטובוסים לא מיותרים.
ולגבי התשתית על הקרקע, לא ברור מה בדיוק הפרויקט הזה כולל. גם אם יכשירו מסלול BRT (ואני בספק אם זה מה שיקרה), המסלול יוכל לשמש גם אוטובוסים אחרים וגם את אוטובוסי ה-BRT שיחליפו את קו 567, כך שגם עבודות תשתית, אם יתבצעו, לא יהיו מיותרות.
המוטיבציה מאחורי הקו האדום המכין היא שבזמן העבודות על תחנות קו הרק"ל יהיו שיבושים בתנועה בציר שמעל לקו ולכן יש צורך לצמצם את התנועה בציר כולל תנועת אוטובוסים ולכן קו של אוטובוסי BRT יחליף מספר קווים של אוטובוסים רגילים.
לכן השימוש באוטובוסים רבי קיבולת בכלל לא מיותר. ולגבי עבודות התשתית אנחנו לא יודעים מה מתוכנן להתבצע ומה יתבצע בפועל.
אבל אנו לא יודעים אילו תשתיות יקימואבל מה עם לוחות הזמנים...
קשה לי להאמין שיקימו קו כזה עד 2017 ,אני מתכוון לתשתית חוץ מזה שזה סיפור מאד מאד לא זול בהתחשב במספר הרשויות שיהיה צריך להתעסק איתם לאורך הקו.
המטרונית חרגה מתקציבה ועלתה הרבה מאד כסף שהיא נוהלה ע"י חברה עירונית כאן מדובר על חברה ממשלתית מה שעוד יותר יקשה את הסיפור.
המטרונית כללה החלפת תשתיות, סלילה מחדשאבל מה עם לוחות הזמנים...
קשה לי להאמין שיקימו קו כזה עד 2017 ,אני מתכוון לתשתית חוץ מזה שזה סיפור מאד מאד לא זול בהתחשב במספר הרשויות שיהיה צריך להתעסק איתם לאורך הקו.
המטרונית חרגה מתקציבה ועלתה הרבה מאד כסף שהיא נוהלה ע"י חברה עירונית כאן מדובר על חברה ממשלתית מה שעוד יותר יקשה את הסיפור.
אי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים כבר עכשיובשביל מה?
לא חבל על הכסף הרי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים עד שזה יהיה מוכן למה לבנות פרוייקט שיהיה מיותר לאחר שהקו יהיה מוכן? ולפי הניסיון עם המטרונית גם זה לא ייקח להם מעט זמן או מעט כסף...
שוב בנוגע לקו הכחולאתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
כנראה הכוונה לכך שהאוטובוסים של הקו הכחולשוב בנוגע לקו הכחול
לא ממש הבנתי עד עכשיו מה זה אומר
"תוואי זה מתחבר בצומת חולון לצירי העדפה לתחבורה ציבורית, החוצים את תל אביב-יפו לאורכה. כך תתאפשר נסיעה רציפה (ללא מעבר) ונוחה מצומת ביל"ו אל לב העיר תל-אביב – יפו."
אז ימשיך עד לה תל אביב או יעצור בצומת חולון?
הגיוני תודהכנראה הכוונה לכך שהאוטובוסים של הקו הכחול
או חלק מהם ימשיכו בציר ההעדפה בתוך תל אביב שלא יהיה מסלול BRT טהור, אלא ישמש גם אוטובוסים נוספים.
דבר דומה מתוכנן גם למסלול ה-BRT בשרון.
אוטובוסי BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT בכפר סבא יחד עם אוטובוסי BRT שישמשו לקו כפר סבא תל אביב דרך כביש 4 (ויחליפו את קו 567) ובקטעים שבין צומת רעננה לתל אביב יסעו יחד עם כלי רכב אחרים.
כך גם אוטובוסי ה-BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT ברעננה ובהרצליה יחד עם אוטובוסי BRT שיתחילו את מסלולם בצומת רעננה וימשיכו בכביש 2 עד תל אביב (ויחליפו את קו 501) יחד עם כלי רכב אחרים.
כך בעצם מסלול ה-BRT של הקו הורוד (בין כפר סבא למרינה בהרצליה) ישמש גם לאוטובוסים רבי קיבולת בשני קווים נוספים שחלק ממסלולם לא יהיה מסלול BRT ייעודי.
זה כנראה מה שמתוכנן גם לאוטובוסים רבי קיבולת שינועו במסלול הקו הכחול.
כמו כן "עודף ביקושים" כבר ב 2040אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
עוד פרטים שמצאתי:אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
120 מיליון נשמע הגיוני מה שלא כל כך הגיוניעוד פרטים שמצאתי:
-כתוב שגם הקו הצהוב וגם הקו הסגול יוקמו כרק"ל.
-כתוב שגם הקו החום יוקם כרק"ל, על אף תחזית נוסעים נמוכה יחסית לקווים האחרים.
-מצויינים מספרי תחנות עבור כל הקווים. המצב בקו הירוק הזוי משהו: 64 תחנות על פני 39 קילומטרים של מסילה. אני משער שמי שירצה לנסוע מצד אחד לצד השני יצטרך לעבור כ-45 תחנות.
-מציינים גם תחזית נוסעים. משום מה בקו האדום כתוב 1.2 מיליון נוסעים בשנה, אני משער שזאת טעות והמספר הנכון הוא 120 מיליון. אם זה אכן המספר הנכון, מדובר על 315 מיליון נסיעות בשנה ברכבות הקלות.
זאת לא הערכה פסימית בכלל.120 מיליון נשמע הגיוני מה שלא כל כך הגיוני
זה שאם מחשבים את כל הנוסעים בכל הקווים מגיעים לקצת פחות מ350 מיליון ,בחלוקה לשנה זה קצת פחות ממיליון איש ביום, נניח בשנת 2030 בהנחה אופטימית שכל המערכת תהייה מוכנה.
זה פחות מרבע מכמות התושבים במטרופלין ובנכנסים למטרופולין, כלומר הצפי הוא די פסימי.
אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש
מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור
תחקיר TheMarker
וכתבה נוספת על התנהלות נת"ע"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש
מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור
תחקיר TheMarker
וכתבה נורמלית, לשם שינוי.וכתבה נוספת על התנהלות נת"ע
כתבה לא כל כך ברורה..."רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש
מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור
תחקיר TheMarker
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.