פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

טוקבק11

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
חייבים לשפר את תדירות 204 ולעשות סדר במפרקיות
קו זוועתי בכל מובן, קו 4 נוסע ריק בעוד קו 204 נוסע מפוצץ, לא חבל על התדירות המוגזמת של קו 4 לעומת 204? וחייבים חייבים לעשות סדר במפרקיות, משום מה, מאז הרפורמה, יש הרבה קווים לא ברורים שפתאום מופיעה בהם מפרקית, ובקווי מפרקיות ברורים (18,25,40,42) מופיעים פה ושם אוטובוסים קצרים וישנים. אמרו לפני הרפורמה שמפרקיות יסעו בקווים 18,25,40,42,43,172. מקו 67 לקחו את כל המפרקיות, מקו 26 ז"ל לקחו גם את מספר המפרקיות שפעלו עליו, קו 43 נותר כשיותר מחצי ממנו מופעל ע"י מפרקיות, מה הבעיה לשים את כל המפרקיות העודפות בקו 172 כמו שהבטיחו?
 

droriko

New member
חייבים לשפר את תדירות 204 ולעשות סדר במפרקיות
קו זוועתי בכל מובן, קו 4 נוסע ריק בעוד קו 204 נוסע מפוצץ, לא חבל על התדירות המוגזמת של קו 4 לעומת 204? וחייבים חייבים לעשות סדר במפרקיות, משום מה, מאז הרפורמה, יש הרבה קווים לא ברורים שפתאום מופיעה בהם מפרקית, ובקווי מפרקיות ברורים (18,25,40,42) מופיעים פה ושם אוטובוסים קצרים וישנים. אמרו לפני הרפורמה שמפרקיות יסעו בקווים 18,25,40,42,43,172. מקו 67 לקחו את כל המפרקיות, מקו 26 ז"ל לקחו גם את מספר המפרקיות שפעלו עליו, קו 43 נותר כשיותר מחצי ממנו מופעל ע"י מפרקיות, מה הבעיה לשים את כל המפרקיות העודפות בקו 172 כמו שהבטיחו?
קו 4 גם לפני הרפורמה נסע ריק
וכמו שכתבתי לפני כמה ימים פה בפורום , ברגע שיש את 104 ו-204 שעושים את אותו המסלול שלו כבר אין לו זכות קיום . לדעתי צריך לבטל את הקו הזה ולתגבר קוים עמוסים כמו 204.
 

droriko

New member
קו 4 גם לפני הרפורמה נסע ריק
וכמו שכתבתי לפני כמה ימים פה בפורום , ברגע שיש את 104 ו-204 שעושים את אותו המסלול שלו כבר אין לו זכות קיום . לדעתי צריך לבטל את הקו הזה ולתגבר קוים עמוסים כמו 204.
וקו 18 אחרי השינוי כבר לא מצריך מפרקית
 

טוקבק11

New member
הרגו קווי מפרקיות - החזון של חולדאי התממש!
קודם 18, עכשיו 42...
הנושא שאולי בגללו הרפורמה לא תצליח- מפרקיות.
קו 18 נוסע לעיתים מפוצץ, עובדה שעדיין המפרקיות פועלות עליו. אם יש קווים שיכולים לעבוד בלי מפרקיות, מה רע? הרי זה רכב מגושם למדי, הלוואי והיה אפשר להסתדר בלי מפרקיות, אבל אי אפשר. כיום צריכים מפרקיות בקווים 18,25,40,42,43,51,61,63,67,82,172,204 ומספר מפרקיות בודדות ב-7,10,19,70,129. אחת הטעויות של הרפורמה זה בנושא המפרקיות, כדי שלנוסע יהיה באמת כיף לעלות על האוטובוס, הוא לא צריך להידחס אליו כמו סרדין. ובמספר המפרקיות המועט שיש, צריך לקחת את המפרקיות מקווי ה-89, ששם באמת אין צורך. היו צריכים לקנות עוד כמות רבה של מפרקיות לפני הרפורמה, ולהשבית את כל דגמי האוטובוסים הקצרים הלא נמוכי רצפה. במספרים, לדן חסרים בערך עוד 120-140 מפרקיות כדי שהרפורמה תצליח. מה עשו ברפורמה הזאת אם עדיין נסיעה בקו 51 היא כמו הובלת לול תרנגולים? ולקחתי דווקא את 51 שבו עדיין לא נגעו, וגם לא יגעו בו לעולם, אי אפשר להגדיל לו יותר את התדירות, הקו בקריסה. מפרקיות? חובה.
 

טוקבק11

New member
הנושא שאולי בגללו הרפורמה לא תצליח- מפרקיות.
קו 18 נוסע לעיתים מפוצץ, עובדה שעדיין המפרקיות פועלות עליו. אם יש קווים שיכולים לעבוד בלי מפרקיות, מה רע? הרי זה רכב מגושם למדי, הלוואי והיה אפשר להסתדר בלי מפרקיות, אבל אי אפשר. כיום צריכים מפרקיות בקווים 18,25,40,42,43,51,61,63,67,82,172,204 ומספר מפרקיות בודדות ב-7,10,19,70,129. אחת הטעויות של הרפורמה זה בנושא המפרקיות, כדי שלנוסע יהיה באמת כיף לעלות על האוטובוס, הוא לא צריך להידחס אליו כמו סרדין. ובמספר המפרקיות המועט שיש, צריך לקחת את המפרקיות מקווי ה-89, ששם באמת אין צורך. היו צריכים לקנות עוד כמות רבה של מפרקיות לפני הרפורמה, ולהשבית את כל דגמי האוטובוסים הקצרים הלא נמוכי רצפה. במספרים, לדן חסרים בערך עוד 120-140 מפרקיות כדי שהרפורמה תצליח. מה עשו ברפורמה הזאת אם עדיין נסיעה בקו 51 היא כמו הובלת לול תרנגולים? ולקחתי דווקא את 51 שבו עדיין לא נגעו, וגם לא יגעו בו לעולם, אי אפשר להגדיל לו יותר את התדירות, הקו בקריסה. מפרקיות? חובה.
וגם אין לדן נהגים כדי ליצור תדירות גבוהה יותר
לקווים הקורסים כמו 63,51,204. רק מפרקיות, זה יפתור את רוב בעיות העומס והתדירות של הרפורמה.
 
וגם אין לדן נהגים כדי ליצור תדירות גבוהה יותר
לקווים הקורסים כמו 63,51,204. רק מפרקיות, זה יפתור את רוב בעיות העומס והתדירות של הרפורמה.
מספיק עם האובססיה המפרקית הזאת
מפרקית היא תירוץ לתדירות בלתי מספקת. צריך לדרוש העלאת תדירות, ולא דחיסה של יותר אנשים לתוך אוטובוס יותר גדול, בתדירות נמוכה.
 

cwen

New member
מספיק עם האובססיה המפרקית הזאת
מפרקית היא תירוץ לתדירות בלתי מספקת. צריך לדרוש העלאת תדירות, ולא דחיסה של יותר אנשים לתוך אוטובוס יותר גדול, בתדירות נמוכה.
אבל איך תעלה תדירות אם אין מספיק נהגים?
אם באמת חסרים נהגים, לא יכולים להעלות את התדירות. כל העלאת תדירות בקו אחד היא גריעת תדירות מקו אחר.
 
ניסית לגייס נהגים בשנתיים האחרונות?
יש לך מושג מדוע אנשים לא רוצים להיות נהגים?
אולי זה קשור לתנאי העבודה העלובים המוצעים להם? כלומר כאן יש בצע כפול של מפעילי התח"צ - הן בתקנים המועטים מדי, והן בשכר העלוב המוצע לנהגים. הידד לשוק החפשי.
 

droriko

New member
יש לך מושג מדוע אנשים לא רוצים להיות נהגים?
אולי זה קשור לתנאי העבודה העלובים המוצעים להם? כלומר כאן יש בצע כפול של מפעילי התח"צ - הן בתקנים המועטים מדי, והן בשכר העלוב המוצע לנהגים. הידד לשוק החפשי.
לא שייך לשכר
במטרופולין משלמים שכר גבוה של יותר מ-30 שקל לשעה (הידד לשוק החופשי) ובכל זאת צעירים מדירים את רגליהם מההגה. מי שמגיע לשם זה בעיקר כאלה שהיו נהגים ועזבו/נזרקו מאחת החברות האחרות, אבל צעירים לא חושבים בכלל על להתקרב לשם . נהג אוטובוס זאת עבודה גרועה , אתה צריך ליהות גם נהג, גם ליהות קופאי, גם ליהות נציב תלונות הציבור . בוא נגיד שמי שאין לו עצבים מברזל הופך ליהות מאד ממורמר בעבודה הזאת . ברגע שיפרידו בין הנוסע לנהג,כמו באירופה, העבודה תהפוך ליהות אטרקטיבית.
 

cwen

New member
לא שייך לשכר
במטרופולין משלמים שכר גבוה של יותר מ-30 שקל לשעה (הידד לשוק החופשי) ובכל זאת צעירים מדירים את רגליהם מההגה. מי שמגיע לשם זה בעיקר כאלה שהיו נהגים ועזבו/נזרקו מאחת החברות האחרות, אבל צעירים לא חושבים בכלל על להתקרב לשם . נהג אוטובוס זאת עבודה גרועה , אתה צריך ליהות גם נהג, גם ליהות קופאי, גם ליהות נציב תלונות הציבור . בוא נגיד שמי שאין לו עצבים מברזל הופך ליהות מאד ממורמר בעבודה הזאת . ברגע שיפרידו בין הנוסע לנהג,כמו באירופה, העבודה תהפוך ליהות אטרקטיבית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה