לא,יחזור למסלולו הקודם דרך רמת יוסף ונאות רחלקו 43 בבת ים
האם בשינוי הנוכחי הוא ימשיך לעבור בקק"ל לצומת חולון?? תודה..
לא,יחזור למסלולו הקודם דרך רמת יוסף ונאות רחלקו 43 בבת ים
האם בשינוי הנוכחי הוא ימשיך לעבור בקק"ל לצומת חולון?? תודה..
לא,יחזור למסלולו הקודם דרך רמת יוסף ונאות רחל
יש את 143
אני צריכה להגיע מקק"ל לצומת חולון 143 לא מגיעיש את 143
תחליפי.אני צריכה להגיע מקק"ל לצומת חולון 143 לא מגיע
זה בגלל שקו 3 כבר לא עובר בדב הוז חולוןלא,יחזור למסלולו הקודם דרך רמת יוסף ונאות רחל
חייבים לשפר את תדירות 204 ולעשות סדר במפרקיותפרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
קו 4 גם לפני הרפורמה נסע ריקחייבים לשפר את תדירות 204 ולעשות סדר במפרקיות
קו זוועתי בכל מובן, קו 4 נוסע ריק בעוד קו 204 נוסע מפוצץ, לא חבל על התדירות המוגזמת של קו 4 לעומת 204? וחייבים חייבים לעשות סדר במפרקיות, משום מה, מאז הרפורמה, יש הרבה קווים לא ברורים שפתאום מופיעה בהם מפרקית, ובקווי מפרקיות ברורים (18,25,40,42) מופיעים פה ושם אוטובוסים קצרים וישנים. אמרו לפני הרפורמה שמפרקיות יסעו בקווים 18,25,40,42,43,172. מקו 67 לקחו את כל המפרקיות, מקו 26 ז"ל לקחו גם את מספר המפרקיות שפעלו עליו, קו 43 נותר כשיותר מחצי ממנו מופעל ע"י מפרקיות, מה הבעיה לשים את כל המפרקיות העודפות בקו 172 כמו שהבטיחו?
וקו 18 אחרי השינוי כבר לא מצריך מפרקיתקו 4 גם לפני הרפורמה נסע ריק
וכמו שכתבתי לפני כמה ימים פה בפורום , ברגע שיש את 104 ו-204 שעושים את אותו המסלול שלו כבר אין לו זכות קיום . לדעתי צריך לבטל את הקו הזה ולתגבר קוים עמוסים כמו 204.
הרגו קווי מפרקיות - החזון של חולדאי התממש!וקו 18 אחרי השינוי כבר לא מצריך מפרקית
הנושא שאולי בגללו הרפורמה לא תצליח- מפרקיות.הרגו קווי מפרקיות - החזון של חולדאי התממש!
קודם 18, עכשיו 42...
וגם אין לדן נהגים כדי ליצור תדירות גבוהה יותרהנושא שאולי בגללו הרפורמה לא תצליח- מפרקיות.
קו 18 נוסע לעיתים מפוצץ, עובדה שעדיין המפרקיות פועלות עליו. אם יש קווים שיכולים לעבוד בלי מפרקיות, מה רע? הרי זה רכב מגושם למדי, הלוואי והיה אפשר להסתדר בלי מפרקיות, אבל אי אפשר. כיום צריכים מפרקיות בקווים 18,25,40,42,43,51,61,63,67,82,172,204 ומספר מפרקיות בודדות ב-7,10,19,70,129. אחת הטעויות של הרפורמה זה בנושא המפרקיות, כדי שלנוסע יהיה באמת כיף לעלות על האוטובוס, הוא לא צריך להידחס אליו כמו סרדין. ובמספר המפרקיות המועט שיש, צריך לקחת את המפרקיות מקווי ה-89, ששם באמת אין צורך. היו צריכים לקנות עוד כמות רבה של מפרקיות לפני הרפורמה, ולהשבית את כל דגמי האוטובוסים הקצרים הלא נמוכי רצפה. במספרים, לדן חסרים בערך עוד 120-140 מפרקיות כדי שהרפורמה תצליח. מה עשו ברפורמה הזאת אם עדיין נסיעה בקו 51 היא כמו הובלת לול תרנגולים? ולקחתי דווקא את 51 שבו עדיין לא נגעו, וגם לא יגעו בו לעולם, אי אפשר להגדיל לו יותר את התדירות, הקו בקריסה. מפרקיות? חובה.
מספיק עם האובססיה המפרקית הזאתוגם אין לדן נהגים כדי ליצור תדירות גבוהה יותר
לקווים הקורסים כמו 63,51,204. רק מפרקיות, זה יפתור את רוב בעיות העומס והתדירות של הרפורמה.
אבל איך תעלה תדירות אם אין מספיק נהגים?מספיק עם האובססיה המפרקית הזאת
מפרקית היא תירוץ לתדירות בלתי מספקת. צריך לדרוש העלאת תדירות, ולא דחיסה של יותר אנשים לתוך אוטובוס יותר גדול, בתדירות נמוכה.
אם חסרים נהגים, מגייסים עודאבל איך תעלה תדירות אם אין מספיק נהגים?
אם באמת חסרים נהגים, לא יכולים להעלות את התדירות. כל העלאת תדירות בקו אחד היא גריעת תדירות מקו אחר.
אם חסרים נהגים, מגייסים עוד
ניסית לגייס נהגים בשנתיים האחרונות?אם חסרים נהגים, מגייסים עוד
יש לך מושג מדוע אנשים לא רוצים להיות נהגים?ניסית לגייס נהגים בשנתיים האחרונות?
לא שייך לשכריש לך מושג מדוע אנשים לא רוצים להיות נהגים?
אולי זה קשור לתנאי העבודה העלובים המוצעים להם? כלומר כאן יש בצע כפול של מפעילי התח"צ - הן בתקנים המועטים מדי, והן בשכר העלוב המוצע לנהגים. הידד לשוק החפשי.
לא שייך לשכר
במטרופולין משלמים שכר גבוה של יותר מ-30 שקל לשעה (הידד לשוק החופשי) ובכל זאת צעירים מדירים את רגליהם מההגה. מי שמגיע לשם זה בעיקר כאלה שהיו נהגים ועזבו/נזרקו מאחת החברות האחרות, אבל צעירים לא חושבים בכלל על להתקרב לשם . נהג אוטובוס זאת עבודה גרועה , אתה צריך ליהות גם נהג, גם ליהות קופאי, גם ליהות נציב תלונות הציבור . בוא נגיד שמי שאין לו עצבים מברזל הופך ליהות מאד ממורמר בעבודה הזאת . ברגע שיפרידו בין הנוסע לנהג,כמו באירופה, העבודה תהפוך ליהות אטרקטיבית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.